Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a predávajúcim...
Reklamačné oddelenie: p. Jaroslav Kessel, e-mail: info@europasky.sk; tel.č: +421 949 655 666
Pred začatím samotného reklamačného konania alebo konania o vrátení tovaru nás najprv kontaktujte telefonicky, nakoľko konanie pri nákupe na firmu (IČO) podlieha iným konaniam, ktoré sú uvedené v obchodných podmienkach e-shopu.
Postup v prípade reklamácie tovaru zakúpeného na predajni
Postup v prípade reklamácie tovaru zakúpeného v Internetovom obchode www.europasky.sk
Súčasťou každej zásielky je daňový doklad - faktúra a Dodací list, ktorý zároveň slúži aj ako záručný list. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, t.j. dňom uvedeným v záručnom liste. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov a 12 mesiacov ak nakupuje firma na IČO.
Kupujúcemu sa odporúča, aby bezprostredne pri dodaní tovaru prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky...
V prípade, že tovar nie je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve...
Záruka sa podľa zákona nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním veci a nemožno ju tak zamieňať so životnosťou výrobku...
Na tovar predávaný s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv bezplatný servis. V prípade vady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto tovar prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 30 dní od prijatia tovaru.